Thursday, June 30, 2011

ermm salah saya agaknya

bile awk marah
bile awk bengang
bile awk sakit hati
bile semuanya sbb saya

saya rasa
i'm not the good one for you

saya sll compare diri sy dgn org laen
org laen yg sll bt awk senyum
buat awk tenang
buat awk igt semuanya tntg die

wujudkah die???

kadang2 tu rasa mcm
nak jumpe die
alive
alone
nak tanya
apa yang die ade
dan saya xde

teruk nye saya
tak penah nk trust diri sendiri
tak penah nak belajar
jaga hati org laen
amek hati org laen

ape yg saya tahu???

entahlah..
kadang2 saya pun xtau
ape yg saya nak
ape yg saya fikirkan

saya xpaham ngan diri sendiri!!!

saya xnk awk benci saya
saya xnk awk tinggalkan saya
saya xnk awk lupakan saya
saya xnk awk terluka krn saya

ape saya dah buat???

byk persoalan yg xpnh terjawab..

frustrated

1 comment:

ManJa_ReBeL_HoO said...

trust ur self...
if he still with u then its mean u still the one for him

cuma cara korunk express ur self sgt mncbr... dan bahaya...

ha2... bestnyew dpt komen merepek kat sini

nadddddddd~ rindu~~~